„Új utak építése,bekapcsolódás az ország

vérkeringésébe”

 

  • „Bel- és külterületi úthálózat felújítása, bővítése
  • Komló-Mánfa közti kapaszkodósáv építése
  • M9-es út (Komló-Köblény-hegyhátmaróci feljáró) építése
  • Sásd, Magyarszék, Oroszló, Vásárosdombó  és Komlót elkerülő út építése,
  • Összekötő utak építése:

      Hegyhármaróc-Köblény,

      Alsómocsolád-Szalatnak,

      Liget-Tarrós,

      Zobák-Komló-Magyarszék,

      Zobák-Hosszúhetény,

      Magyaregregy-Szászvár”

 

Forrás: Komlói Újság 2006. 04. 06. 5. oldal

 

A valóság 2010-ben...

 

  • Nem épült meg az M9-es út, amely segítené Komló és a környező kistelepülések bekapcsolódását az ország közlekedési hálózatába és ösztönözné a munkahelyteremtő vállalkozások letelepedését.
  • Nem készültek el az elkerülő utak, amelyek segítenék a forgalom csökkentését és a települések nyugalmának megőrzését.
  • Nem valósultak meg az összekötő utak, amelyek segítenék a települések könnyebb, gyorsabb elérését.
  • A kormányzat nem fejlesztette a tömegközlekedést, hanem inkább leépítette, megszüntette.
  • A kistelepülések többségében se iskola, se közlekedési lehetőség, se munkahely.
  • Mintha tudatosan rombolná a kormány a falvakat, a vidéki Magyarországot. Ez tarthatatlan állapot.

 

 

Hol maradtak a „kézzel fogható lépések”?
 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://elvtarsakvege.blog.hu/api/trackback/id/tr181823005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása